torsdag 30 juli 2009

DJ Baggage

Skapligt DJ-namn eller vad sägs?
Igår natt kom jag på ett skoop när jag låg och somna till Heart of Glass med Blondie - nämligen att den har samma beat som Another one bites the dust. Tror dom skulle funka sjukt bra efter varandra på vilket dansgolv som helst - utom möjligen F12 (en klubb i stockholm) för där verkar dom vara sjukt creddiga med att bara spela house-musik.
Med viss reservation eftersom det var två år sen jag var där sist.
Jag minns den kvällen bara för att dom hade en sjukt skön House-remix av en Tom Petty-låt "Don't come around here no more". Sen dess har jag haft svårt att släppa det som hände och jag har glömt vad DJserna hette och vad remixen hette.

/D - din diskant i mörkret

TESTA ÄVEN Good song - Salem al Fakir IHOP MED Gammal Sång - Veronica Maggio

1 kommentar:

Anonym sa...

Man borde passa på att höja el-skatten nu när el-priset är lågt.
/Anonym